wie

Copywriter

Tekstschrijver dus. Wat dat precies inhoudt, leest u hier. Hoe ik ertoe gekomen ben om copywriter te worden? Ik heb altijd al gehouden van het juiste woord op de juiste plaats. Of dat nu in een brief aan een pennenvriendinnetje, een opstel of een marketingcampagne was. Ik studeerde vertaler, maar vertalen zou ik nooit doen. Schrijven daarentegen...

Krachtig communiceren, dat doe ik het liefst. En dus maakte ik van mijn liefde voor het geschreven woord mijn beroep. Om schrijfzeker te zijn, scherp ik mijn pen regelmatig aan tijdens workshops en opleidingen copywriting. Omdat u terecht krachtige copy van me verwacht.

Marketeer

Laat me meteen duidelijk zijn: ik ben vooral copywriter. Maar naast die passie voor het juiste woord, is er mijn achtergrond in marketing als stok achter de deur. Dat levert een pak voordelen op. Zo begrijp ik beter waar het voor u om draait: doel treffen. En als het even kan, liefst zo snel, kostenbewust en efficiënt mogelijk. Dankzij mijn marketingervaring is ingenieus niet alleen uw copywriter, maar ook uw sparringpartner op het vlak van marketing en communicatie. Brainstormen rond een communicatieproject? Ik denk met u mee.

Meer weten?

Ontdek alles over mijn loopbaan op mijn LinkedIn profiel. Of volg mijn dagelijkse belevenissen als copywriter via Twitter of op mijn blog.