pen

Briefing

Vertelt u me maar uw verhaal. Zo uitgebreid, concreet en omvattend mogelijk. Want dit wordt de basis voor de tekst die ik ga schrijven. Neem gerust alle nuttige informatie mee op. Ik verdiep me graag in de leefwereld van uw bedrijf of product. We halen er de essentie uit van wat u wil vertellen en gaan hiermee aan de slag.

Empathie

Alles begint met inlevingsvermogen. U wil een tekst die scoort bij uw doelgroep? Dan is het vooral belangrijk dat uw lezer vindt wat hij zoekt. ingenieus vertelt uw verhaal, maar in de woorden die uw doelgroep het liefst hoort. Vooraleer ik begin te schrijven, vraag ik me af wat uw lezer precies wil weten om tot actie over te gaan. En dat wordt de kracht van uw verhaal.

Inspiratie

Weet ik wie de lezer is, dan bedenk ik een leuke invalshoek voor uw verhaal. Mijn inspiratie haal ik, heel simpel, uit de wereld rondom mij. Hét idee voor een krachtig verhaal zit soms in een onverwachte ontmoeting of een klein moment van verwondering.

Mijn einddoel is dat u tevreden bent met het resultaat.

En dat u dus een krachtige tekst hebt, die aanzet tot actie. Dat is tenslotte de reden waarom u uw verhaal aan ingenieus hebt toevertrouwd. Op basis van de briefing schrijf ik een eerste voorstel voor uw tekst. Na een feedbackronde stuur ik bij waar nodig. En dat doe ik net zo lang, tot uw verhaal krachtig verwoord is.